Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Development of a Large-Enrollment Course-Based Research Experience in an Undergraduate Organic Chemistry Laboratory: Structure-Function Relationships in Pyrylium Photoredox Catalysts

Tytuł:
Development of a Large-Enrollment Course-Based Research Experience in an Undergraduate Organic Chemistry Laboratory: Structure-Function Relationships in Pyrylium Photoredox Catalysts
Autorzy:
Cruz, Cole L.
Holmberg-Douglas, Natalie
Onuska, Nicholas P. R.
McManus, Joshua B.
MacKenzie, Ian A.
Hutson, Bryant L. (ORCID 0000-0003-3180-563X)
Eskew, Nita A.
Nicewicz, David A. (ORCID 0000-0003-1199-9879)
Deskryptory:
Science Curriculum
Curriculum Development
Organic Chemistry
Science Laboratories
Large Group Instruction
Laboratory Experiments
Undergraduate Students
Scientific Concepts
Student Research
Język:
English
Źródło:
Journal of Chemical Education. Jun 2020 97(6):1572-1578.
Dostępność:
Division of Chemical Education, Inc. and ACS Publications Division of the American Chemical Society. 1155 Sixteenth Street NW, Washington, DC 20036. Tel: 800-227-5558; Tel: 202-872-4600; e-mail: ; Web site: http://pubs.acs.org/jchemeduc
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
7
Data publikacji:
2020
Typ dokumentu:
Journal Articles
Reports - Descriptive
Education Level:
Higher Education
Postsecondary Education
DOI:
10.1021/acs.jchemed.9b00786
ISSN:
0021-9584
Abstractor:
As Provided
Data wpisu:
2020
Numer akcesji:
EJ1256673
Czasopismo naukowe
Despite the recognized effectiveness of course-based undergraduate research experiences (CUREs), there are few examples of the development of a CURE-based course in a large-enrollment undergraduate organic chemistry laboratory. Herein, we describe the development and implementation of a series of undergraduate laboratory experiments centered around the synthesis and characterization of pyrylium salts in the context of photoredox catalysis. Pre- and post-survey data regarding the CURE features of collaboration, discovery, iteration, and student project ownership also highlight the strengths of the CURE implementation in this large-scale lab course.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies