Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

A Qualitative Inquiry of K-12 Teachers' Experience with Open Educational Practices: Perceived Benefits and Barriers of Implementing Open Educational Resources

Tytuł :
A Qualitative Inquiry of K-12 Teachers' Experience with Open Educational Practices: Perceived Benefits and Barriers of Implementing Open Educational Resources
Autorzy :
Tang, Hengtao
Źródło :
International Review of Research in Open and Distributed Learning, v21 n3 p211-229 Sep 2020. 19 pp.
Dostępność :
Athabasca University Press. 1200, 10011-109 Street, Edmonton, AB T5J 3S8, Canada. Tel: 780-497-3412; Fax: 780-421-3298; e-mail: ; Web site: http://www.irrodl.org
Recenzowane naukowo :
Y
ISSN :
1492-3831
Deskryptory :
Elementary School Teachers, Secondary School Teachers, Teaching Experience, Open Educational Resources, Barriers, Curriculum Implementation, Technology Integration, Teacher Attitudes
Abstractor :
As Provided
Liczba referencji :
-1
Język :
English
Liczba stron :
19
Education Level :
Elementary Education; Secondary Education
Typ publikacji :
Journal Articles; Reports - Research
Kod czasopisma :
JAN2021
Data wpisu :
2020
Numer akcesji :
EJ1267275
Czasopismo naukowe
Teachers in K-12 schools have shown an increasing desire for open educational resources (OER) to ensure all students can learn effectively. OER provide teachers with free access to open-licensed educational resources that they can retain, reuse, revise, remix, and redistribute for personalized instruction. Open educational practices (OEP) have been considered a pathway to reinforce the acceptance and readiness of K-12 teachers to use OER. This research thus showcases a qualitative study that investigates teachers' experiences with OEP. This research explains K-12 teachers' perceived benefits of implementing OER and also discusses their perceived barriers hindering OER usage in K-12 settings. The study also discusses the practical implications of integrating OER in K-12 curriculum.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies