Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A Qualitative Inquiry of K-12 Teachers' Experience with Open Educational Practices: Perceived Benefits and Barriers of Implementing Open Educational Resources

Tytuł:
A Qualitative Inquiry of K-12 Teachers' Experience with Open Educational Practices: Perceived Benefits and Barriers of Implementing Open Educational Resources
Autorzy:
Tang, Hengtao
Deskryptory:
Elementary School Teachers
Secondary School Teachers
Teaching Experience
Open Educational Resources
Barriers
Curriculum Implementation
Technology Integration
Teacher Attitudes
Język:
English
Źródło:
International Review of Research in Open and Distributed Learning. Sep 2020 21(3):211-229.
Dostępność:
Athabasca University Press. 1200, 10011-109 Street, Edmonton, AB T5J 3S8, Canada. Tel: 780-497-3412; Fax: 780-421-3298; e-mail: ; Web site: http://www.irrodl.org
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
19
Data publikacji:
2020
Typ dokumentu:
Journal Articles
Reports - Research
Education Level:
Elementary Education
Secondary Education
ISSN:
1492-3831
Abstractor:
As Provided
Data wpisu:
2020
Numer akcesji:
EJ1267275
Czasopismo naukowe
Teachers in K-12 schools have shown an increasing desire for open educational resources (OER) to ensure all students can learn effectively. OER provide teachers with free access to open-licensed educational resources that they can retain, reuse, revise, remix, and redistribute for personalized instruction. Open educational practices (OEP) have been considered a pathway to reinforce the acceptance and readiness of K-12 teachers to use OER. This research thus showcases a qualitative study that investigates teachers' experiences with OEP. This research explains K-12 teachers' perceived benefits of implementing OER and also discusses their perceived barriers hindering OER usage in K-12 settings. The study also discusses the practical implications of integrating OER in K-12 curriculum.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies