Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Exploring Student Engagement in an Online Course

Tytuł:
Exploring Student Engagement in an Online Course
Autorzy:
Garas-York, Keli
Temat:
Learner Engagement
Online Courses
Cooperative Learning
Graduate Students
Assignments
Peer Relationship
Literacy Education
Reflection
Język:
English
Źródło:
Journal of Educators Online. Jul 2020 17(2).
Dostępność:
Journal of Educators Online. Grand Canyon University, 23300 West Camelback Road, Phoenix, AZ 85017. e-mail: . Web site: https://www.thejeo.com
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
9
Data publikacji:
2020
Typ dokumentu:
Journal Articles
Reports - Research
Education Level:
Higher Education
Postsecondary Education
ISSN:
1547-500X
Abstractor:
As Provided
Data wpisu:
2020
Numer akcesji:
EJ1268920
Czasopismo naukowe
Student engagement in a collaborative assignment (high-impact practice) as part of an online graduate literacy course was examined. Data were gathered across three weeks of online discussions as part of a Student Assistance Team (SAT) assignment. The findings demonstrated that student engagement can be high in an online course, particularly when graduate students interact with both the course content and their classmates. In addition, it was found that student engagement in a collaborative assignment can support the transfer of course content learned to additional course assignments.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies