Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Repurposing an Introductory Organic and Inorganic Laboratory Course from the Focus on Teaching Theory to the Focus on Teaching Practical Technique

Tytuł:
Repurposing an Introductory Organic and Inorganic Laboratory Course from the Focus on Teaching Theory to the Focus on Teaching Practical Technique
Autorzy:
Gorman, Stephen A.
Holmes, Kimberly
Brooke, Gemma
Pask, Christopher M.
Mistry, Nimesh (ORCID 0000-0002-3083-0828)
Deskryptory:
Science Laboratories
Organic Chemistry
Inorganic Chemistry
Science Instruction
Science Experiments
Laboratory Experiments
Program Effectiveness
Science Process Skills
Język:
English
Źródło:
Journal of Chemical Education. Jun 2021 98(6):1910-1918.
Dostępność:
Division of Chemical Education, Inc. and ACS Publications Division of the American Chemical Society. 1155 Sixteenth Street NW, Washington, DC 20036. Tel: 800-227-5558; Tel: 202-872-4600; e-mail: ; Web site: http://pubs.acs.org/jchemeduc
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
9
Data publikacji:
2021
Typ dokumentu:
Journal Articles
Reports - Descriptive
DOI:
10.1021/acs.jchemed.0c01210
ISSN:
0021-9584
Abstractor:
As Provided
Data wpisu:
2021
Numer akcesji:
EJ1300797
Czasopismo naukowe
A traditional laboratory course with the primary learning outcome of improving students' theoretical knowledge has received much criticism over the years due to the lack of evidence that these goals have achieved. We report our efforts to redesign a traditional first-year organic and inorganic (also known as synthetic) laboratory course from having a focus on teaching theory to the development of practical skills. With better alignment between the core learning outcomes of the course and the type of experiments embedded into the curriculum, we report that the redesigned course improved students' practical skills from a number of measures, including students' grades pre- and postcourse and from students' self-assessment of core skills in synthetic chemistry.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies