Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Open Educational Resources for K-12 Teachers: A Sustainable Plan

Tytuł:
Open Educational Resources for K-12 Teachers: A Sustainable Plan
Autorzy:
Morin, Heather (ORCID 0000-0003-3926-9763)
Curry, John
Deskryptory:
Open Educational Resources
Elementary School Teachers
Secondary School Teachers
Sustainability
Individualized Instruction
Instructional Materials
Język:
English
Źródło:
TechTrends: Linking Research and Practice to Improve Learning. Nov 2022 66(6):938-944.
Dostępność:
Springer. Available from: Springer Nature. One New York Plaza, Suite 4600, New York, NY 10004. Tel: 800-777-4643; Tel: 212-460-1500; Fax: 212-460-1700; e-mail: ; Web site: https://link.springer.com/
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
7
Data publikacji:
2022
Typ dokumentu:
Journal Articles
Reports - Descriptive
Education Level:
Elementary Education
Secondary Education
DOI:
10.1007/s11528-022-00799-6
ISSN:
8756-3894
1559-7075
Abstractor:
As Provided
Data wpisu:
2022
Numer akcesji:
EJ1354404
Czasopismo naukowe
Open Educational Resources (OER) offer educators the ability to personalize learning, differentiate and accelerate instruction, and maintain the integrity and currency of instructional materials. This article will summarize a plan for integrating OER in a K-12 setting with a central focus on professional learning.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies