Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

The Relationship of Test Performance to ISDP Rating in Organic Chemistry Texts.

Tytuł :
The Relationship of Test Performance to ISDP Rating in Organic Chemistry Texts.
Autorzy :
Choi, Soo-Young; And Others
Źródło :
Journal of Instructional Development, v3 n1 p16-25 Fall 1979.
Dostępność :
Not available from ERIC
Recenzowane naukowo :
N/A
Deskryptory :
Chemistry, Evaluation Methods, Higher Education, Instructional Design, Instructional Materials, Models, Textbook Selection
Keyword :
Instructional Strategy Diagnostic Profile
Język :
English
Typ publikacji :
Journal Articles; Reports - Research
Data wpisu :
1980
Numer akcesji :
EJ224142
Czasopismo naukowe
Describes the Instructional Strategy Diagnostic Profile (ISDP)--an analytic tool that facilitates the evaluation and revision of existing instruction and the design of new instruction--and recounts its use in comparing two textbooks to determine the most appropriate for an organic chemistry course. (JEG)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies