Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Relationship of Test Performance to ISDP Rating in Organic Chemistry Texts.

Tytuł:
The Relationship of Test Performance to ISDP Rating in Organic Chemistry Texts.
Autorzy:
Choi, Soo-Young
Deskryptory:
Chemistry
Evaluation Methods
Higher Education
Instructional Design
Instructional Materials
Models
Textbook Selection
Język:
English
Źródło:
Journal of Instructional Development. Fall 1979 3(1):16-25.
Recenzowane naukowo:
N
Page Count:
10
Data publikacji:
1979
Typ dokumentu:
Journal Articles
Reports - Research
Data wpisu:
1980
Numer akcesji:
EJ224142
Czasopismo naukowe
Describes the Instructional Strategy Diagnostic Profile (ISDP)--an analytic tool that facilitates the evaluation and revision of existing instruction and the design of new instruction--and recounts its use in comparing two textbooks to determine the most appropriate for an organic chemistry course. (JEG)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies