Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Implementing Problem-Based Learning.

Tytuł:
Implementing Problem-Based Learning.
Autorzy:
Branda, Luis A.
Deskryptory:
Classroom Techniques
Dental Schools
Dentists
Educational Strategies
Higher Education
Independent Study
Medical Education
Models
Problem Based Learning
Problem Solving
Professional Education
Small Group Instruction
Język:
English
Źródło:
Journal of Dental Education. Sep 1990 54(9):548-549.
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
2
Data publikacji:
1990
Typ dokumentu:
Journal Articles
Guides - Classroom - Teacher
ISSN:
0022-0337
Kod czasopisma:
CIJMAR1991
Data wpisu:
1991
Numer akcesji:
EJ416782
Czasopismo naukowe
The last decade has shown a steady increase in the introduction of problem-based learning (PBL) in the education of health professionals. A variety of medical and dental schools have implemented PBL using different formats incorporating self-directed and small-group learning, illustrating the many options this combination of techniques offers. (MSE)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies