Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Effectiveness of Teacher-Administered Tests and Rating Scales in Predicting Subsequent Academic Performance.

Tytuł:
Effectiveness of Teacher-Administered Tests and Rating Scales in Predicting Subsequent Academic Performance.
Autorzy:
Meyer, M.
Deskryptory:
Classroom Research
Educational Testing
Kindergarten
Learning Problems
Predictive Measurement
Preschool Tests
Primary Education
Prognostic Tests
Rating Scales
Screening Tests
Teacher Role
Język:
English
Źródło:
Alberta Journal of Educational Research. Sep 1990 36(3):257-264.
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
8
Data publikacji:
1990
Typ dokumentu:
Journal Articles
Reports - Research
ISSN:
0002-4805
Kod czasopisma:
CIJAPR1991
Data wpisu:
1991
Numer akcesji:
EJ418922
Czasopismo naukowe
To examine the potential of classroom teachers as primary screening agents for learning difficulties, 197 kindergarten children were assessed on 6 measures. Best predictors of grade 1 achievement were the Metropolitan Readiness Tests and the Myklebust Pupil Rating Scale, both of which can be administered by teachers. Contains 22 references. (SV)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies