Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Administrators and Teachers Express Their Support, Opposition to Reform Proposals.

Tytuł :
Administrators and Teachers Express Their Support, Opposition to Reform Proposals.
Autorzy :
Hoyt, Kenneth B.
Źródło :
NASSP Bulletin, v75 n534 p67-74 Apr 1991.
Dostępność :
 
Recenzowane naukowo :
Y
ISSN :
0192-6365
Deskryptory :
Administrator Attitudes, Educational Change, Elementary Secondary Education, Surveys, Teacher Response
Keyword :
National Commission Reports
Język :
English
Typ publikacji :
Journal Articles; Reports - Evaluative
Data wpisu :
1991
Numer akcesji :
EJ424392
Czasopismo naukowe
"Tomorrow's Teachers" (the Holmes Group report) and "Educating Teachers for the 21st Century" (the Carnegie report) contain 138 specific proposals for educational reform. This article compares opinions of a sample of 115 teachers and 98 NASSP administrators concerning 107 proposals. Both groups strongly oppose magnet schools and extending enrollment opportunities across district lines. (MLH)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies