Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A Performance-Based Method for Early Identification of Medical Students at Risk of Developing Academic Problems.

Tytuł:
A Performance-Based Method for Early Identification of Medical Students at Risk of Developing Academic Problems.
Autorzy:
Croen, Lila G.
Deskryptory:
Academic Achievement
Early Identification
High Risk Students
Higher Education
Identification
Medical Education
Medical Students
Predictive Validity
Professional Education
Język:
English
Źródło:
Academic Medicine. Aug 1991 66(8):486-488.
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
3
Data publikacji:
1991
Intended Audience:
Teachers; Administrators; Practitioners
Typ dokumentu:
Journal Articles
Reports - Evaluative
ISSN:
1040-2446
Data wpisu:
1992
Numer akcesji:
EJ431464
Czasopismo naukowe
A study at the Albert Einstein College of Medicine (NY) found that performance on examinations during the third month of medical school was highly predictive of performance during the first two years of medical school. This predictor was more powerful than Medical College Admission Test scores and/or undergraduate grade point averages in predicting later academic problems. (Author/MSE)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies