Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Models for Achieving Computer Competencies in Preservice Education.

Tytuł :
Models for Achieving Computer Competencies in Preservice Education.
Autorzy :
Wetzel, Keith
Źródło :
Journal of Computing in Teacher Education, v9 n4 p4-6 Sum 1993.
Dostępność :
Not available from ERIC
Recenzowane naukowo :
Y
ISSN :
1040-2454
Deskryptory :
Computer Literacy, Core Curriculum, Elementary Secondary Education, Higher Education, Integrated Activities, Outcomes of Education, Preservice Teacher Education, Teacher Education Curriculum
Keyword :
Teacher Competencies
Język :
English
Typ publikacji :
Reports - Descriptive; Guides - Classroom - Teacher; Journal Articles
Data wpisu :
1994
Numer akcesji :
EJ471835
Raport
Discusses preservice teacher educational needs in computer competency, and examines two methods of achieving competency: the core computer literacy course and the integration model. The article addresses what preservice students need to know and how to achieve the outcomes in the preservice program. (GLR)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies