Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Understanding Transition, Restructuring, and Human Dynamics.

Tytuł :
Understanding Transition, Restructuring, and Human Dynamics.
Autorzy :
Tewel, Kenneth J.
Źródło :
NASSP Bulletin, v78 n563 p80-90 Sep 1994.
Dostępność :
 
Recenzowane naukowo :
Y
ISSN :
0192-6365
Deskryptory :
Case Studies, Change Strategies, High Schools, Leadership Responsibility, Organizational Change, Principals, Resistance to Change, School Restructuring, Social Studies, Teacher Response, Transitional Programs
Liczba referencji :
0
Język :
English
Typ publikacji :
Reports - Descriptive; Opinion Papers; Journal Articles
Kod czasopisma :
CIJJAN1995
Data wpisu :
1995
Numer akcesji :
EJ489395
Raport
In most schools, restructuring involves a fundamental, comprehensive reformulation of school operations accompanied by intense scrutiny of everyday activities. This article traces a high school social studies teacher's growing bitterness and feelings of powerlessness as mandated restructuring efforts progressed at his school. A transition plan is suggested to help faculty adapt to organizational change. (Contains 14 references.) (MLH)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies