Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A Comparison of the Mathematics Attitudes of Black Students According to Grade Level, Gender, and Academic Achievement.

Tytuł:
A Comparison of the Mathematics Attitudes of Black Students According to Grade Level, Gender, and Academic Achievement.
Autorzy:
Rech, Janet F.
Deskryptory:
Academic Achievement
Age Differences
Black Students
Comparative Analysis
Elementary Education
Grade 4
Grade 8
High Achievement
Instructional Program Divisions
Mathematics
Sex Differences
Student Attitudes
Język:
English
Źródło:
Journal of Negro Education. Spr 1994 63(2):212-220.
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
9
Data publikacji:
1994
Typ dokumentu:
Reports - Research
Journal Articles
ISSN:
0022-2984
Kod czasopisma:
CIJJAN1995
Data wpisu:
1995
Numer akcesji:
EJ490403
Raport
Attitudes of 251 black students (133 fourth graders and 118 eighth graders) concerning mathematics were examined and compared by grade level, gender, and academic achievement with the attitudes of other students in their schools. Results show that higher-achieving black eighth graders have poorer attitudes toward mathematics than other students. (SLD)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies