Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Has Science Education Become an Enemy of Scientific Rationality?

Tytuł :
Has Science Education Become an Enemy of Scientific Rationality?
Autorzy :
Ede, Andrew
Źródło :
Skeptical Inquirer, v24 n4 p48-51 Jul-Aug 2000.
Dostępność :
Not available from ERIC
Recenzowane naukowo :
N/A
Deskryptory :
Higher Education, Learning, Science History, Science Instruction, Scientific Methodology, Secondary Education
Keyword :
Rational Learning
Język :
English
Typ publikacji :
Journal Articles; Reports - Descriptive
Data wpisu :
2001
Numer akcesji :
EJ620577
Czasopismo naukowe
Explores the paradox of irrationality in a scientific age. Discusses three issues that contribute to the problem of science education. Science classes are primarily aimed at teaching students technical skills, and science is taught with little or no social context. Concludes that science education emphasizes elite behavior over concepts of common good. (SAH)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies