Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

WHEN IT CLICKS, IT CLICKS.

The article presents the rebuilding efforts of family owned company Lego group, and an exclusive look inside the company's top secret Future Lab. The highly ambitious R&D team of Future Lab is charged with creating technologically enhanced play experiences for kids. The Future lab relies on an intense week of brainstorming, mid-ideation and 24-hour hackathon sessions which lead to greater ideas. Jørgen Vig Knudstorp CEO of the Lego Group states that there is lot to learn from the innovative and real-design thinking ways of Future Lab. The company recently moved into markets of Europe, North America and Asia. Also included are Lego's efforts to attract girls to the brand with a line called Friends, and the boy-focused lines like Ninjago and Chima. Some of the lines like Lego Mindstorms, Life of George and Fusion are included.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies