Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

IF YOU (LET THEM) BUILT IT, THEY WILL COME.

The article discusses how some U.S. companies benefit from allowing their customers to build products. Topics discussed include increased customer loyalty, the development of personal relations between the business and customers, and the do-it-yourself (DIY) event being hosted by Maine-based Thos. Moser Cabinetmakers. Also mentioned are other companies allowing DIY activities for customers including Grain Surfboards, bicycle marker 718 Cyclery, and racecars and motorcycle firm Local Motors.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies