Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Found Wanting: A Memoir of Misreading.

The article explores the duel narratives of the author's Catholic school curriculum at University of Detroit High School in Michigan and his discovery of James Joyce's first novel "A Portrait of the Artist as a Young Man" in adolescence. It looks on the role of stories in forming the core of identities, including how people first perceived them, capture the deepest imagination and resonating lives. An overview and history of the school is also given.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies