Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

FUNDAMENTALS OF PATIENT SATISFACTION MEASUREMENT.

Tytuł :
FUNDAMENTALS OF PATIENT SATISFACTION MEASUREMENT.
Autorzy :
Shirley, Eric
Josephson, Gary
Sanders, James
Pokaż więcej
Temat :
PATIENT satisfaction
SATISFACTION testing
HEALTH care industry
QUALITATIVE research
QUANTITATIVE research
MULTIDIMENSIONAL scaling
Źródło :
Physician Leadership Journal. Jan/Feb2016, Vol. 3 Issue 1, p12-17. 6p. 1 Color Photograph, 2 Charts.
Czasopismo naukowe
The article talks about measuring patient satisfaction in the health care industry. It informs that satisfaction can be measured in several ways including the use of qualitative methods which apply professional observations to generate higher response rates, quantitative methods which provides a more accurate method to measure and compare the patient experience or multidimensional measures which dwell on interpersonal manner of the provider, technical quality of care, and availability outcomes.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies