Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

BECOMING A LEARNING ORGANIZATION.

Tytuł:
BECOMING A LEARNING ORGANIZATION.
Autorzy:
BIGENHO, CHRIS
Temat:
PRIVATE schools
EDUCATIONAL innovations
ORGANIZATIONAL learning
NATIONAL Association of Independent Schools
TASK forces
Źródło:
Independent School. Spring2017, Vol. 76 Issue 3, p62-69. 6p.
Terminy geograficzne:
UNITED States
Periodyk
The article discusses the capabilities and characteristics of U.S. independent schools that enable innovation in their organization. Topics discussed include an Innovation Task Force launched by the National Association of Independent Schools (NAIS) to explore innovation in schools, schools that nurture education including Paris Episcopal School in Texas and The Children's School and The Lovett School in Georgia, and the schools' commitment to become open-minded learning organizations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies