Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Finding a Way to Stay: Making a Path for Sustainable Teaching.

Tytuł :
Finding a Way to Stay: Making a Path for Sustainable Teaching.
Autorzy :
BURNS, KELLY
RICHARDS MOYER, EMILY
O'DONNELL-ALLEN, CINDY
ROBBINS, MOLLY
Pokaż więcej
Temat :
TEACHING -- Psychological aspects
MINDFULNESS
MATURATION (Psychology)
CONTINUING education
VULNERABILITY (Psychology)
Źródło :
English Journal. Sep2018, Vol. 108 Issue 1, p45-51. 7p.
Czasopismo naukowe
The authors discuss the issue of sustainable teaching, a process of maintaining a teacher's desire to teach. They mention the use of mindfulness exercises, the importance of personal as well as professional development, and ways to acknowledge the vulnerability of teachers and students.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies