Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Improving Student Learning through Faculty Empathy in a Hybrid Course Community.

Tytuł :
Improving Student Learning through Faculty Empathy in a Hybrid Course Community.
Autorzy :
THOMAS, CAROLYN
SEDELL, JENNIFER
Pokaż więcej
Temat :
EDUCATIONAL evaluation
PROGRAM effectiveness (Education)
UNIVERSITY of California, Davis. Center for Integrated Computing & Stem Education
EDUCATIONAL innovations
STUDENT development
LEARNING strategies
Źródło :
Liberal Education. Summer2018, Vol. 104 Issue 3, p48-55. 7p. 2 Color Photographs.
Periodyk
The article highlights information on the Provost Hybrid Course Award (PHCA) program at UC Davis to support faculty in student learning approaches. topics discussed include promotion of technological innovation in the courses through program to support learning; focuses on student engagement to learn innovative approaches of the course; and assessment of learning outcomes for a course, designing an assignment, and learning specific technological tools for student development.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies