Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Speaking Up Without Tearing Down.

Tytuł:
Speaking Up Without Tearing Down.
Autorzy:
Ross, Loretta J.
Temat:
HUMAN rights education
TEACHERS
SOCIAL justice
HUMAN rights
STUDENTS
Źródło:
Education Digest. May2019, Vol. 84 Issue 9, p9-14. 6p. 1 Cartoon or Caricature.
Periodyk
The article focuses on the need for the teachers or the educators to guide students through their mistakes instead of calling them out on their mistake which teaches the student the importance of civic engagement. It talks about the role of human rights educators in helping students understand and respect human rights of other people. It tells about the need for the students to understand the role of human rights in social justice.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies