Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

M-learning Exploring Mobile Technologies for Secondary and primary School Science Inquiry.

Tytuł:
M-learning Exploring Mobile Technologies for Secondary and primary School Science Inquiry.
Autorzy:
SULLIVAN, TIANA
SLATER, BEN
PHAN, JUDY
TAN, AMANDA
DAVIS, JAMES
Temat:
MOBILE learning
SCIENCE education
INQUIRY method (Teaching)
INQUIRY-based learning
SECONDARY schools
Źródło:
Teaching Science: The Journal of the Australian Science Teachers Association. Mar2019, Vol. 65 Issue 1, p13-16. 4p.
Czasopismo naukowe
The article presents study which provides an illustration of how m-learning may be applied in school science contexts while simultaneously evaluating the accuracy and reliability of mobile phone functionality relating to the measurement of sound. Topics include aim of study to report on the use of mobile phones as data collection tools in the context of a science inquiry project suitable for primary and secondary schools; and also illustrates the simulation of authentic science inquiry.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies