Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Writing Emails That Work.

Tytuł :
Writing Emails That Work.
Autorzy :
Libin, Richard F.
Pokaż więcej
Temat :
GROSS margins
TELEPHONE numbers
CELL phones
SALE of business enterprises
CUSTOMER satisfaction
Źródło :
American Salesman. Oct2019, Vol. 64 Issue 10, p3-7. 5p.
Periodyk
A follow-up email may be the step needed to bring a customer May not be copied or emailed to multiple sites or posted to a listserv without the copyright. [Extracted from the article]
Copyright of American Salesman is the property of National Research Bureau and its content may not be copied or emailed to multiple sites or posted to a listserv without the copyright holder's express written permission. However, users may print, download, or email articles for individual use. This abstract may be abridged. No warranty is given about the accuracy of the copy. Users should refer to the original published version of the material for the full abstract. (Copyright applies to all Abstracts.)
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies