Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

It’s Aliiiiive!

Tytuł:
It’s Aliiiiive!
Autorzy:
Feffer, Mark (AUTHOR)
Temat:
JOB hunting
JOB postings
Źródło:
Workforce. Nov/Dec2019, Vol. 98 Issue 6, p28-31. 4p.
Periodyk
The old-school job board model, where employers pay a website to post open positions and hope that qualified candidates will find and apply for them, may not be as flashy or talked about as some of today's bright, shiny Generation Z gig-worker-marketplace products. Initially, online job searching was relatively simple: Candidates searched, clicked on a job and applied to it - all without ever leaving the job board. "Job boards that are still exclusively focused on job postings and a singular product versus a [fuller] solution are the ones that are really struggling right now, said BioSpace CEO Joshua Goodwin. [Extracted from the article]
Copyright of Workforce is the property of Tanda and its content may not be copied or emailed to multiple sites or posted to a listserv without the copyright holder's express written permission. However, users may print, download, or email articles for individual use. This abstract may be abridged. No warranty is given about the accuracy of the copy. Users should refer to the original published version of the material for the full abstract. (Copyright applies to all Abstracts.)
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies