Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Why Reading Practices Are So Hard to Shift.

Tytuł :
Why Reading Practices Are So Hard to Shift.
Autorzy :
Sawchuk, Stephen
Pokaż więcej
Źródło :
Education Week. 12/4/2019, Vol. 39 Issue 15, p10-13. 4p. 2 Diagrams.
Temat :
READING exercises
READING standards
NATIONAL Board for Professional Teaching Standards (U.S.)
EDUCATIONAL certification
READING strategies
Periodyk
The article offers information on the student reading practices. It mentions that teachers are using flawed reading practices because they are being told to use them usually by deeply trusted sources, like cherished mentors, colleagues, or the popular curriculum sitting in their classrooms; and also mentions a set of reading standards used by the National Board for Professional Teaching Standards, which runs the prestigious national board-certification process.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies