Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Can better classroom talk cut down your workload?

Tytuł:
Can better classroom talk cut down your workload?
Autorzy:
Riches, Adam
Temat:
TEACHERS' workload
TEACHER-student communication
Źródło:
TES: Magazine. 1/3/2020, Issue 5383, p11-11. 2/3p.
Periodyk
The article discusses how teaching students to have effective habits of discussion can impact the quality of work produced in classroom, and suggests fostering their skills by exposing them to communicate for learning and using phrase starters, questioning, and turning patterns.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies