Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Research in Action: Ramping Up Support for Long-Term ELLs.

Tytuł:
Research in Action: Ramping Up Support for Long-Term ELLs.
Autorzy:
Ferlazzo, Larry
Temat:
ACTION research in education
LIMITED English-proficient students
EDUCATIONAL programs
EDUCATION research
ACADEMIC support programs
HIGH schools
Źródło:
Educational Leadership. Dec2019/Jan2020, Vol. 77 Issue 4, p16-23. 8p.
Terminy geograficzne:
CALIFORNIA
Periodyk
In the article, the author discusses the efforts of their school, Luther Burbank High School in Sacramento, California to help long-term English language learners (ELL) in their academic journey. Also cited are the ELL population in the U.S. and California, some ELL initiatives like the teacher action research project, and the school's academic-support class focusing on academic literacy to assist the ELLs.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies