Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Drawing on Reading Science Without Starting a War.

Tytuł:
Drawing on Reading Science Without Starting a War.
Autorzy:
Riley, Benjamin
Temat:
READING strategies
TEACHING methods
CHILDREN'S letter writing
STUDY & teaching of reading comprehension
VOCABULARY
Źródło:
Educational Leadership. Feb2020, Vol. 77 Issue 5, p16-22. 7p.
Periodyk
The article focuses on the research into reading about children's learn to read. It focuses on the understanding of children's to learn the relation of written letters relate to sounds and also highlights strategies to improve reading comprehension or compensate for lack of vocabulary or content knowledge.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies