Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

At War Over Reading.

Tytuł:
At War Over Reading.
Autorzy:
Sohn, Emily
Temat:
READING
TEACHING
TEACHERS
PHONICS
VOCABULARY
Źródło:
Science News. 4/25/2020, Vol. 197 Issue 8, p22-26. 5p. 2 Color Photographs, 2 Graphs.
Periodyk
The article informs that teachers must use science-based approaches to teach reading to students. It mentions about creating awareness related to phonemic awareness, phonics, fluency, and vocabulary, and comprehension to student. It also mentions about fostering reading skills to be considered proficient.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies