Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A Better Way to Assess DISCUSSIONS.

Tytuł:
A Better Way to Assess DISCUSSIONS.
Autorzy:
Wiggins, Alexis
Temat:
DISCUSSION in education
PROBLEM solving
MOBILE apps
PSYCHOLOGICAL feedback
STUDENT engagement
Źródło:
Educational Leadership. Apr2020, Vol. 77 Issue 7, p34-38. 5p.
Periodyk
The article discusses that student-led discussion and problem solving are the core learning mode in every classroom. It mentions about Equity Maps, an app that available for iPads that offers a digital way to both map and voice-record discussions; and also mentions that students need feedback from teachers on how effectively they participate, collaborate, question, and listen.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies