Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

TikTok in the Age of Quarantine.

Tytuł:
TikTok in the Age of Quarantine.
Autorzy:
Zukin, Meg
Temat:
SOCIAL media mobile apps
ONLINE social networks
QUARANTINE
COVID-19 pandemic
CORPORATE sponsorship
Źródło:
Variety. 8/5/2020, Vol. 349 Issue 1, p46-49. 4p. 14 Color Photographs.
Periodyk
The article focuses on the Chinese video-sharing social networking service TikTok which has become the platform of choice during quarantine. Among the TikTok stars that have signed up for lucrative sponsorship deals are Brooke Averick, Sarah Lugor, and Tre Clements. The inability of the influencers to fully cash in on their perks is cited as one of the downsides of TikTok success amid the coronavirus pandemic.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies