Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Truth in Advertising?

Tytuł:
Truth in Advertising?
Autorzy:
Weissman, Sara
Temat:
EDUCATION
STAKEHOLDERS
COVID-19
DEBT
UNEMPLOYMENT
Źródło:
Diverse: Issues in Higher Education. 9/3/2020, Vol. 37 Issue 14, p25-27. 3p. 2 Color Photographs.
Periodyk
The article presents the education stakeholders seeking to hold for profit institutions during coronavirus. Topics include targeting by for-profits having poor graduation rates and high levels of student debt; schools capitalizing high unemployment in delaying their educations for taking job opportunities; and increasing the number of complaints receiving on false promises made during enrollment.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies