Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Whitewashing of Native Studies Programs and Programming in Academic Institutions.

Tytuł:
The Whitewashing of Native Studies Programs and Programming in Academic Institutions.
Autorzy:
Rice, Brian (AUTHOR)
Temat:
UNIVERSITIES & colleges
MOHAWK (North American people)
COLLEGE teachers
SCHOLARS
ACADEMIC achievement
Źródło:
American Indian Quarterly. Winter/Spring2003, Vol. 27 Issue 1/2, p381-385. 5p.
Czasopismo naukowe
Focuses on the experiences of a Mohawk scholar when the discipline of Native studies has been co-opted by mostly white academics and Native scholars who reflect a Euroamerican worldview in their teaching. Brief history of the University of Sudbury in Ontario; Academic achievement of the scholar; Reason for the scholar removal from his teaching position at the university.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies