Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

SUPPORTING ACTS: As longstanding equity issues in schools have been magnified over the past several months, school leaders must turn a more critical eye to strengthening the work of DEI practitioners.

Tytuł:
SUPPORTING ACTS: As longstanding equity issues in schools have been magnified over the past several months, school leaders must turn a more critical eye to strengthening the work of DEI practitioners.
Autorzy:
OSBORNE, JUDITH
Temat:
EDUCATIONAL equalization
SCHOOL administration
RACE identity
MATURATION (Psychology)
CAREER development
Źródło:
Independent School. Fall2020, Vol. 80 Issue 1, p74-79. 6p.
Periodyk
The article discusses on the need to support Diversity, Equity and Inclusion (DEI) practitioners by school leaders for reduction of social equity issues in schools. Topics include the racial identity development and other forms of identity exploration along with knowledge-building that can be useful for personal and professional growth.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies