Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

'Deep Learning' Is Hard To Do Virtually.

Tytuł:
'Deep Learning' Is Hard To Do Virtually.
Autorzy:
Klein, Alyson
Temat:
SCHOOLS
DEEP learning
COVID-19 pandemic
FAMILIES
Źródło:
Education Week. 11/4/2020, Vol. 40 Issue 12, p6-8. 3p. 3 Color Photographs.
Terminy geograficzne:
UNITED States
Periodyk
The article offers suggestions how schools in the U.S. can implement deep learning approach during the Covid-19 pandemic. It mentions need to build stronger relationships between students and teachers; and putting equity front-and center when developing processes, pedagogies, and school culture. It mentions need to strengthen connections with families and communities.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies