Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE CHEATING DILEMMA.

Tytuł:
THE CHEATING DILEMMA.
Autorzy:
SUPIANO, BECKIE
Temat:
STUDENT cheating
HONESTY
TRUST
ORAL examinations (Education)
PSYCHOLOGICAL stress
COVID-19 pandemic
Źródło:
Chronicle of Higher Education. 10/30/2020, Vol. 67 Issue 5, p22-29. 6p.
Wiadomości
The article discusses problem of academic dishonesty among students during the pandemic. It cites the two approaches by professors to the problem, with one adopting the perspective that involves trusting their students and using creative ways to assess their learning and the other who tend to be more traditional. It cites stress and disconnection as risk factors to cheating. It offers ways to mitigate cheating such as giving oral exams and asking students to reflect on how they got the answer.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies