Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Meeting Student Trauma with an Asset-Based Approach: Students living in adverse circumstances often lack positive recognition in schools.

Tytuł:
Meeting Student Trauma with an Asset-Based Approach: Students living in adverse circumstances often lack positive recognition in schools.
Autorzy:
Zacarian, M. Debbie
Alvarez-Ortiz, Lourdes
Haynes, Judie
Temat:
EMOTIONAL trauma
STUDENT assistance programs
MENTAL health of students
SELF-confidence
TEACHER-student relationships
COVID-19 pandemic
Źródło:
Educational Leadership. Oct2020, Vol. 78 Issue 2, p69-73. 5p.
Periodyk
The article discusses the asset-based approach that educators may consider to help students with trauma. Topics explored include the way teachers may help concerned students recognize their skills and competencies that would help them overcome adversity, the need to encourage students to speak up in the classroom to build self-confidence, and the feelings of safety that educators need to foster in the midst of the coronavirus disease 2019 (COVID-19) pandemic.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies