Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Encountering "Elephants" and Third Spaces in Difficult Texts.

Tytuł:
Encountering "Elephants" and Third Spaces in Difficult Texts.
Autorzy:
HARRIS, CRYSTAL
Temat:
AFRICAN American literature
STUDENT engagement
LEARNING
AFRICAN American students
STUDENT assignments
Źródło:
English Journal. Jan2021, Vol. 110 Issue 3, p89-95. 7p.
Czasopismo naukowe
In this article, the author explains how an article sent to her by a friend prompted her to revise the assignments for an African American literature course. Topics discussed include need to promote inequitable learning environments for African American students; information on literary texts of book "Invisible Man" which helps prepare the students for the unit; and need to engage students to negotiate new understandings of the history.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies