Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PRIVATE SCHOOLS Are INDEFENSIBLE. (cover story)

Tytuł:
PRIVATE SCHOOLS Are INDEFENSIBLE. (cover story)
Autorzy:
FLANAGAN, CAITLIN
Temat:
EDUCATIONAL equalization
UNITED States education system
COVID-19 pandemic
PRIVATE schools
PUBLIC schools
Źródło:
Atlantic Monthly. Apr2021, Vol. 327 Issue 3, p50-60. 11p. 3 Color Photographs.
Periodyk
The author discusses inequality occurring in education in the U.S. in the midst of the COVID-19 pandemic. She tackles the opening of private schools in the country while public schools are closed, the advantages being enjoyed by wealthy students in education compared to poor students, and offers her views on the state of public education in the country.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies