Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Is Metric-Centered Leadership Generating New Silos?

Tytuł:
Is Metric-Centered Leadership Generating New Silos?
Autorzy:
Torres, Vasti
Renn, Kristen A.
Temat:
KEY performance indicators (Management)
EDUCATIONAL accountability
SUCCESS
EDUCATION policy
PRIVATE universities & colleges
Źródło:
Change. Mar2021, Vol. 53 Issue 2, p49-56. 8p.
Czasopismo naukowe
The article discusses planning of the U.S. Department of Education College Scorecard to extend accountability to private institutions through performance metrics. Topics include planning to work in silos despite what is known about collaboration to promote student success; focus on organizational changes as response to convergence between internal and external pressure to meet accountability metrics; and role of student affairs professionals to manage the out-of-class aspects of institution.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies