Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

POETRY IN JOY: Using poetry as a tool for student engagement.

Tytuł:
POETRY IN JOY: Using poetry as a tool for student engagement.
Autorzy:
Williams, Tamisha
Temat:
POETRY (Literary form)
TEACHING methods
STUDENT engagement
STUDENT participation
POETRY writing
Źródło:
Literacy Today (2411-7862). Jul-Sep2021, Vol. 39 Issue 1, p46-48. 3p.
Periodyk
The article focuses on the use of poetry as a tool for student engagement. One significance of incorporating poetry in the classroom is the opportunity for students to engage in the content. Listed are some ways to use poetry in the classroom including celebrating a subject area by sharing a poem, writing a poem to reflect on the class and the subject area and having students create an image or a piece of art inspired by a poem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies