Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Automatic recall and executive functioning.

Tytuł:
Automatic recall and executive functioning.
Autorzy:
Williams, Helen J.
Temat:
MATHEMATICS education
MATHEMATICAL ability
CHILDREN
ACADEMIC achievement
SCHOOLS
Źródło:
Mathematics Teaching. Jul2021, Issue 277, p5-7. 3p.
Periodyk
The article explores how to work positively with the contentious introduction of automatic recall for learners in the early years. It mentions that skills are critical for young children's learning and are predictive of later mathematics achievement, as well as wider school success. It also mentions that simple game aimed at developing numerical competencies can also work on developing important higher-order executive function skills.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies