Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The TOP 100: Interpreting the Data.

Tytuł:
The TOP 100: Interpreting the Data.
Autorzy:
Borden, Victor M. H.
Brown, Pamela C.
Garver, Amy K.
Temat:
ACADEMIC degrees
HIGHER education of African Americans
HISTORICALLY black colleges & universities
UNIVERSITIES & colleges
RACE
Źródło:
Black Issues in Higher Education. 6/2/2005, Vol. 22 Issue 8, p36-39. 4p. 3 Charts.
Terminy geograficzne:
UNITED States
Periodyk
Discusses several tabular representations related to the Top 100 Baccalaureate Degree Producers ranked by "Black Issues in Higher Education" in the U.S. from 2003 to 2004. Comparison of bachelor's degrees conferred to African-Americans by Historically Black Colleges and Universities and other colleges and universities; Trends in the degrees awarded by institutional characteristics; Changes in the degrees awarded by institutional characteristics and race.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies