Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Can Mercedes Be a Star Again?

Tytuł:
Can Mercedes Be a Star Again?
Autorzy:
Gumbel, Peter
Szczesny, Joseph R.
Temat:
MERCEDES-Benz AG
CUSTOMER loyalty
AUTOMOBILE industry & economics
AUTOMOTIVE engineering
MERCEDES automobiles
Źródło:
TIME Magazine. 10/17/2005, Vol. 166 Issue 16, pA1-A10. 7p. 6 Color Photographs, 1 Graph.
Periodyk
Focuses on the German automobile maker Mercedes-Benz AG. Review of how the company is in the middle of a massive overhaul designed to restore the luster of the Mercedes brand; Overview of new automobile models being introduced by the company, including the new S-Class and two new R-Class models; Review of how the company has slid dramatically in consumer rankings over the past several years; Challenge of winning back customer loyalty; Author's view that the troubles at Mercedes offer a window into German's greater economic problems.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies