Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Argumentation.

Tytuł:
Argumentation.
Autorzy:
Hasian Jr., Marouf
Temat:
CRITICAL thinking studies
CURRICULUM
COLLEGE curriculum
PHILOSOPHY
UNIVERSITY of Utah
Źródło:
Chronicle of Higher Education. 2/17/2006, Vol. 52 Issue 24, pB4-B4. 1/5p.
Terminy geograficzne:
SALT Lake City (Utah)
UTAH
Wiadomości
The article presents views of the author on his favorite educational course which gives him the opportunity to teach critical thinking and collective persuasion at the University of Utah. At the University of Utah, the study of argumentation has been a core part of the curriculum for many decades, and other professors can tell that their high-school or college debate experiences have helped shape their characters and their teaching philosophies. Teaching argumentation involves the provision of a comfort zone where students can learn to defend their own values while simultaneously learning about the strengths and weaknesses of expert and lay knowledge. There are even times when the use of the Socratic method helps them reflect on their own about their own prejudices and biases.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies