Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE CULT OF RALPH.

Tytuł:
THE CULT OF RALPH.
Autorzy:
Watson, Thomas
Temat:
GILLES, Ralph
DAIMLERCHRYSLER AG
AUTOMOBILE industry
WOMEN consumers
AUTOMOTIVE engineering
Źródło:
Canadian Business. 9/25/2006, Vol. 79 Issue 19, p90-95. 5p. 3 Color Photographs.
Periodyk
The article profiles Ralph Gilles, the auto designer who created DaimlerChrysler's 300C. The car has become a sensation, drawing accolades from the automobile industry, to hip hop stars to middle aged women. Before gas prices spiked and turned consumers towards more fuel efficient vehicles, the 300C was one of the cars that helped revive Chrysler.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies