Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Playing for the ring.

Tytuł:
Playing for the ring.
Autorzy:
Parpis, Eleftheria
Temat:
SUPER Bowl (Football game)
TELEVISION advertising
Źródło:
Adweek Western Edition. 01/19/98, Vol. 48 Issue 3, p29. 3p. 9 Color Photographs.
Terminy geograficzne:
UNITED States
Periodyk
Focuses on advertising efforts during the broadcasting of Super Bowl XXXII in the United States. Estimated viewership of the show; Cost of advertising during the broadcast; Overview of advertisements showcased in 1997; Importance of advertising during Super Bowl. INSET: In the game.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies